среда, 24 июня 2015 г.

დღე მეორე

მეორე დღეს წარმოვადგინეთ თემები.გავეცანით პირველ და მეორე აქტივობებს.
კომპიუტერული ტექნოლოგიების ეფექტური გამოყენებით, ინტელის ძირითადი კურსი დახმარებით,შევძლებთ მოსწავლეთა წარმოსახვის, შემოქმედებითი უნარების წახალისებასა და, საბოლოოდ, უკეთესი სასწავლო შედეგების მიღწევას
სტატიის დაგეგმვა
c   პროექტის სახელწოდების შერჩევა
c   მოსწავლეთა როლების განაწილება პროექტში და დავალებები, რომლებიც შეიძლება მოსწავლეებმა შეასრულონ
c   პროექტის მიზანი
c   როგორ შეესაბამება პროექტები სტანდარტებს
c   რისი მოლოდინი შეიძლება ჰქონდეთ მოსწავლეებს მას შემდეგ, რაც პროექტი დაიწყება
c   როგორ ფასდება პროექტი
c პროექტისთვის გამოსაყენებელი სურათები

1)პროექტის  სახელწოდება:   მათემატიკური  მოგზაურობა   ჰარმონიის  სამყაროში.
2)პროექტის  მოკლე  აღწერა:  ოქროს  კვეთის  გამოყენების  ნიმუშები  ხელოვნებასა  და  ბუნებაში.
3)პროექტის  სრული  აღწერა:  ოქროს  კვეთით  შეფარდება  გამოყენებულია  ხელოვნებაში, 

ბევრ  არქიტექტურულ  ნაგებობებში, ცნობილ  სკულპტურებში,  მხატვრობაში  ბუნებაში, მცენარის  ფოთლების  განლაგება,  პითაგორელთა  საცნობ  ნიშანში,  რომელიც  წესიერი  ხუთკუთხედის  დიაგონალებითაა  შედგენილი.  მოსწავლეებმა  უნდა  მოიძიონ ინფორმაცია  ხელოვნების  იმ  ნიმუშებზე  სადაც  გამოყენებულია  ოქროს  კვეთა.  გაეცნონ  იმ  ეპოქას  როდესაც  ხელოვნების  ეს  ნიმუშებია  შექმნილი,   გამოიკვლიონ  თითოეულის  წვლილი  მსოფლიოს  კულტურისა  და  მეცნიერების  განვითარებაში.
შეგროვილი ინფოფორმაციის  საფუძველზე  მოაწყობენ  გამოფენას  და  პრეზენტაციას
4)მონაწილეთა  ასაკი/კლასები;9 კლასი
5)  ვადები/ხანგრძლივობა;  სამი  კვირა
6)მოსალოდნელი  შედეგები/  რაც  შეიძლება  შეიქმნას:ინფორმაციის  მოძიება  დამხმარე  ლიტერატურითა  და ინტერნეტის  საშუალებით.მიღებული  შთაბეჭდილებების   მიხედვით   ჩანახატების  შესრულება,  ფოტოალბომის  შექმნა,  დისკუსიის  გამართვა ,  გამოფენის,  პრეზენტაციის  მოწყობა.
7) სამუშაო  ენა:  ქართული

8)პროექტის მიზანი:მოსწავლეები  გაეცნობიან  ხელოვნების  ნიმუშებს,  წვლილს  მსოფლიოს  კულტურისა  თუ  მეცნიერების  განვითარებაში.

პროექტის  ავტორი:  ლალი გამეზარდაშვილი

Комментариев нет:

Отправить комментарий