სილაბუსები


                                                                             ქ. თბილისის  N45    საჯარო  სკოლა

სასწავლო  თემატური  და  საათობრივი
განაწილება  მათემატიკაში
VII  კლასი

პედაგოგი : ლალი გამეზარდაშვილი

2015–2016  სასწავლო  წელი








N
თემა
თემატური
ერთეული
საათი
სასწავლო მიზანი/შედეგი
რესურსი
მეთოდები,
სტრატეგიები
შეფასება
დრო
1
















რაციონალური რიცხვები














































II.ცვლადიანი
გამოსახულება.ზოგიეთი გეომეტრიული ფიგურა.მონაცემთა ანალიზი და სტატისტიკა.













































111.
სიდიდეებს
შორის დამოკიდებულებები.ღერძული სიმეტრია და პარალელური გადატანა.














1V.
სამკუთხედი.
მიმდევრობები.
1.ნატურალური რიცხვები.ნატურალური რიცხვების ჩაწერის სხვადასხვა ფორმა.





მაგალითების ამოხსნა
1-10ტ
მაგალითების ამოხსნა
10-20ტ
2.ნატ.რიცხვების გაყოფა.



3.გაყოფადობის ნიშნები

4.მარტივი და შედგენილი რიცხვები.



4.უ.ს.გ
6.უ.ს.ჯ
7.მთელი რიცხვები

8.მთელი რიცხვების მოდული,აბსოლუტური მნიშვნელობა.
საკონტროლო წერა 1
9.მთელი რიცხვების
შედარება.


10.მთელი რიცხვების შეკრება და გამოკლება
11.მთლი რიცხვების გამრავლება და გაყოფა.
12.სიმრავლე.ქვესიმრავლე.
13.ვენის დიაგრამები
14.დადებითი რაციონალური რიცხვი.
15.მოქმედებები რაციონალურ რიცხვებზე.
16.რაციონალური რიცხვის ნატურ.მაჩვენებლიანი ხარისხი.
საკონტროლო წერა 2
17.ცვლადიანი გამოსახულება.ცვლადიანი გამოსახულების მნიშვნელობის პოვნა.
18.ცვლადიანი გამოსახულების გარდაქმნა.
19.მზადება საკონტროლო წერისთვის
საკონტროლო წერა 3
20.მონაცემთა ანალიზი და სტატისტიკური მონაცემთა შეგროვება.
21.მონაცემთა წარმოდგენა ხელსაყრელი ფორმით.
22.პიქტოგრამა
23.გეომეტრიული ფიგურები.
1.წერტილი,წრფე,მონაკვეთი,სხივი,წრფეების ურთიერთგანლაგების შემთხვევები.
2.წრფეების და სიბრტყეების ურთიერთგანლაგების შემთხვევები.
3.კუთხე,კუთხეთა ურთიერთგანლაგება.
4.მონაკვეთის და კუთხის გაზომვა.
5.კუთხის კლასიფიკაცია,მართობული წრფეები.
საკონტროლო წერა 4
24.განტოლება.განტოლების ფესვი.
25.წრფივი ერთყცნობიანი განტოლება.
1.წერტილის კოორდინატები წრფეზე და სიბრტყეზე.
2..განტოლების ამოხსნის გეომეტრიული ხერხი
3.საკოორდინატო მეოთხედი..
27.ამოცანების ამოხსნა
განტოლების საშუალებით.
საკონტროლო წერა 5
28.ამოცანების ამოხსნა
29.ნატურალურმაჩვენებლიანი ხარისხის თვისებები.ხარისხის ახარისხების,ნამრავლის და შფარდების ხარისხი
საკონტროლო წერა 6
30.ტეხილი.მრავალკუთხედი.
1.ტეხილი
2,მრავალკუთხედი.
31.ღერძული
სიმეტრია.
32.პარალელური
გადატანა.
33.ამოცანების ამოხსნა.
საკონტროლო წერა 7
34. 1.შეფარდება
2.პროპორცია.
3.პროპორციის ძირითადი თვისება.
4.პროცენტი.
5.პროცენტებზე ამოცანების განხილვა.
საკონტროლო წერა 8
35.სტატისტიკის ელემენტები.მონაცემთა შემაჯამებელი რიცხვითი მახასიათებლები.
36.სამკუთხედი.სამკუთხედის ელემენტები.
37.მიმდევრობები.
38.სამკუთხედის ტოლობის ნიშნები.
39.ტოლფერდა სამკუთხედი.
40.პარალელური წრფეები.
41 სამკუთხედის კუთხეების ჯამი.
42.მართკუთხა სამკუთხედი.
43.მონაკვეთის შუამართობის თვისება.
44.კუთხის ბისექტრისის თვისება.
საკონტროლო წერა 9
ამოცანები აგებაზე;
1.მონაკვეთის შუამართობის აგება.
2.კუთხის ბისექტრისის აგება.
გამეორება.

საკონტროლო წერა 10



2






2



2



2

3




1
1

3


2

1
2


2

1
2
2
1

2

3


1

2


3

1

1
2

1

1
2

1


1


1

1

1
1

1

2
1

2

3


1

1

4

1
5

3


1
1

1
1
3

3

3
1
2
2

2

2
1

2

3
2
2

3

2
3

2

2

2

1

2

2
7

1








მოსწავლემ შესზლოს;
ჩაწერა სხვადასხვა ფორმით.
ნატ. რიცხვების პოზიციური სისტემის წარმოდგენა თვლის სისტემაში
V11 2{2}




პოზიციური სისტემის გამოყენებით დაასაბუთოს გაყოფადობის ნიშნები


შესძლოს პრაქტიკული ამოცანის ამოხსნა.
უ.ს.გ და უ.ს.ჯ-ს გამოყენებით განუვითარდეთ მათი გამოყენება.



გაიაზროს ურთიერთმოპირდაპირე სიტუაციების აღწერა
შესძლოს რიცხვითი წრფის საშუალებით დალაგების მიმართება მთელ რიცხვთა სიმრავლეში.



შესძლოს მთელ რიცხვებზე მოქმედებების თვალსაჩინო წარმოდგენა,V11.2{1.2}



შესძლოს გამოიყენოს სიმრავლური ცნებები და ოპერაციები.
პრობლემის გადაჭრისას იყენებს დამხმარე ხერხს სიმრავლეთა შორის მიმართებისას.
მასალის ათვისების მონიტორინგი.
შესძლოს ცვლადიანი გამოსახულების შედგენა და მისი მნიშვნელობის  გამოთვლა.
იყენებს მოქმედებათა თვისებებს,შემოკლებული გამრავლების ფორმულებს.

შესძლოს ინფორმაციის შეგროვება და მისი დამუშავება.V11.14
V11.15

გეომეტრიული ფიგურების ურთიერთგანლაგების შემთხვევების წარმოდგენის ათვისება.გაზომვისოპერაციის შესრულება.კუთხეების კლასიფიკაცია ზომების მიხედვით.







მასალის ათვისების მონიტორინგი.



შესძლოს მასალის
პრაქტიკაში გამოყენება.

კოორდინატთა მეთოდის გაცნობა
და გამოყენება.V11.7



ტექსტური ამოცანის ამოსასხნელად განტოლების შედგენის და ამოხსნის უნარის გამომუშავება.


ნატურალურმაჩვენებლიანი ხარისხის თვისებების წარმოდგენა და გამოყენება V11.2{4}
მასალის ათვისების მონიტორინგო
შეძლოს დაასახელოს
და ამოიცნოს გეომეტრიული ფიგურები.ტეხილი,მრავალკუთხედი.




მასალის ათვისების
მონიტორინგი.
მოსწავლემ შესძლოს;
გამოიყენოს პროპორცია,პროცენტი პრაქტიკული ამოცანების ამოხსნისას.V11.2{3,5}
V11.4

`გამოავლინოს თვისიბრივ და რაოდენობრივ მონაცემთა ინტერპრეტაციისა და ანალიზის უნარი.შემაჯამებელი რიცხვითი მახასიატებლების წარმოდგენის და გამოყენების უნარი.

სამკუთხედის და მისი ელემენტების წარმოდგენა.
კლასიფიკაცია სხვადასხვა ნიშნის მიხედვით.
ყოფით დანიშნულების საგნებში დაასახელოს ნაცნობი გეომეტრიული ფიგურები.





























სახელმძღვანელო,
სამუშაო ფურცლები,საკლასო
რვეულები








სახელმძღვანელო,
სამუშაო ფურცლები,საკლასო რვეულები.








სახელმძღვანელო,მარტივი
და შედგენილი რიცხვების ცხრილი.






სახელმძღვანელო,ფორმულები






სახემძღვანელო,ფორმულები,საწერი საშუალებები




სახელმძღვანელო.საწერი საშუალებები.






სახელმძღვანელო.საწერი საშუალებები.

















სახელმძღვანელო,ცხრილები.სტატისტიკური მონაცემები.კომპიუტერი.ფორმატი.


სახაზავი,ტრანსპორტირი,სახელმძღვანელო,საშლელი.ფანქარი.



სახელმძღვანელო,ფანქარი,საშლელი.ფორმატი.


სახელმძღვანელო,თვალსაჩინოება.საწერი საშუალებები.




ფორმატი,ფანქარი,საშლელი.
სახელმძღვანელო.



სახელმძღვანელო.საწერი საშუალებები.




სახელმძღვანელო,თვალსაცჰინოება.ფორმატი.საწერი საშუალებები.



სახელმძღვანელო.თვალსაჩინოება.საწერი საშუალებები.



სახელმძღვანელო.საწერი საშუალებები.






სახელმძღვანელო.ცხრილები,სტატისტიკური მონაცემები.


სახელმძღვანელო.ფორმატი.ფანქარი,საშლელი.



















კითხვის მეტოდი.










კითხვის მეთოდი.



‘მზე და თვარე’

პაუზებით კითხვა




პაუზებით კითხვა



პაუზებით კითხვა


პაუზებით კითხვა


კუბის მეთოდი


პაუზებით კითხვა


პაუზებით კითხვა.
კითხვა-პასუხის მეთოდი.





პაუზებით კითხვა.
კითხვა პასუხის მეთოდი.



პაუზებით კითხვა.კითხვა პასუხის მეთოდი.




კითხვა პასუხის მეთოდი.


პაუზებით კითხვა.















პაუზებით კითხვა.



კითხვა პასუხის მეთოდი.









პაუზებით კითხვა.
კითხვა პასუხის მეთოდი




კითხვა პასუხის მეთოდი


კიტხვა პასუხის მეთოდი.






კითხვა პასუხის მეთოდი.

პაუზებით კითხვა.










15.09
19.09







20.09
21.09

22.09
26.09


27.09 28.09

29.09
3.10
4.10

5.10
6.10

10,11.
12.x

13,17.X
18.10




19.20.X

24,25X

26.10
27.31
1.2X1
3.X1

7.8X

9.10.
14.X1

15.X1

16,17X1

21,22,24

28X1

29.X1
30.1

5.X11

6.X11
7,8

12.X11


13.X11


14.X11

15.X11

19.X 11


20.X II
21.X11


22.X 11
23.01



24,25,
26.01
30.01
1,2,6,7,02

8.02
9,13,14
15,16.
20,21,
22.02

23.02
27.02

28.02
29.02
1,5,6.03
7,12,
13.02
14,15,
19.03

20.03
21.03
22,26
27,28
29.2.04
3.04
5.04
9.10


18,19,23.4
24,25.04
26,30.04
1,2,3.05
7,8.05
9,10.14
15,16.05

17,21.05


22,23.05
24.05


28,29.05

30,31.05
4,5,6,7,11,13,14.06
12.06


Комментариев нет:

Отправить комментарий