IX კლასი
მათემატიკა
(გაძლიერებული)
სტანდარტი
წლის
ბოლოს მისაღწევი შედეგები მიმართულებების
მიხედვით:
რიცხვები და
მოქმედებები
|
კანონზომიერებები
და ალგებრა
|
გეომეტრია და
სივრცის აღქმა
|
მონაცემთა
ანალიზი, ალბათობა და სტატისტიკა
|
მათ. გაძ. IX.1. მოსწავლეს შეუძლია ნამდვილ რიცხვთა ქვესისისტემების
განსხვავება.
მათ. გაძ. IX.2. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა პოზიციური
სისტემების / ნამდვილ რიცხვთა ქვესიმრავლეების ერთმანეთთან
დაკავშირება.
მათ. გაძ. IX.3. მოსწავლეს შეუძლია ნამდვილ რიცხვებზე მოქმედებების შესრულება და
მათი შედეგის შეფასება.
მათ. გაძ. IX.4. მოსწავლეს შეუძლია მსჯელობა-დასაბუთების სხვადასხვა ხერხის გამოყენება.
მათ. გაძ. IX.5. მოსწავლეს შეუძლია პრაქტიკული საქმიანობიდან მომდინარე პრობლემების გადაწყვეტა.
|
მათ. გაძ. IX.6. მოსწავლეს
შეუძლია ფუნქციის თვისებების გამოკვლევა
და მათი გამოყენება სიდიდეებს შორის დამოკიდებულების
შესასწავლად.
მათ. გაძ. IX.7. მოსწავლეს
შეუძლია განტოლებათა და უტოლობათა სისტემების გამოყენება მოდელირების
საშუალებით პრობლემის გადაჭრისას.
მათ. გაძ. IX.8. მოსწავლეს
შეუძლია დისკრეტული
მათემატიკის ელემენტების გამოყენება პრობლემის მოდელირებისა და ანალიზისთვის.
|
მათ. გაძ. IX.9. მოსწავლე ფლობს და იყენებს გეომეტრიულ ფიგურათა წარმოდგენისა და დებულებათა
ფორმულირების ხერხებს.
მათ. გაძ. IX.10. მოსწავლეს შეუძლია ობიექტთა
ზომებისა და ობიექტთა შორის მანძილების მოძებნა.
მათ. გაძ. IX.11. მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული
დებულებების მართებულობის დასაბუთება.
მათ. გაძ. IX.12. მოსწავლეს შეუძლია
სიბრტყეზე ფიგურათა გეომეტრიული გარდაქმნების
გამოკვლევა და მათი გამოყენება გეომეტრიული პრობლემების გადაჭრისას.
|
მათ. გაძ. IX.13. მოსწავლეს შეუძლია
მონაცემების მოწესრიგება და წარმოდგენა დასმული ამოცანის ამოსახსნელად
ხელსაყრელი ფორმით.
მათ. გაძ. IX.14. მოსწავლეს შეუძლია დამოუკიდებელ ხდომილობათა ალბათობების გამოთვლა/შეფასება შემთხვევითი ექსპერიმენტებისათვის დაბრუნებით და დაბრუნების
გარეშე.
მათ. გაძ. IX.15. მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა ანალიზი და დასკვნების ჩამოყალიბება.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий