среда, 16 сентября 2015 г.



IX კლასი
მათემატიკა
(გაძლიერებული)

სტანდარტი

წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგები მიმართულებების მიხედვით:


რიცხვები და მოქმედებები
კანონზომიერებები და ალგებრა
გეომეტრია და სივრცის აღქმა
მონაცემთა ანალიზი, ალბათობა და სტატისტიკა
მათ. გაძ. IX.1. მოსწავლეს შეუძლია  ნამდვილ რიცხვთა ქვესისისტემებ განსხვავება.
მათ. გაძ. IX.2. მოსწავლეს შეუძლია  სხვადასხვა პოზიციურსისტემებს / ნამდვილ რიცხვთა ქვესიმრავლეებს ერთმანეთთან დაკავშირება.
მათ. გაძ. IX.3. მოსწავლეს შეუძლია  ნამდვილ რიცხვებზე მოქმედებებშესრულება და მათ შედეგ შეფასება.
მათ. გაძ. IX.4. მოსწავლეს შეუძლია  მსჯელობა-დასაბუთების სხვადასხვა ხერხ გამოყენება.
მათ. გაძ. IX.5. მოსწავლეს შეუძლია  პრაქტიკული საქმიანობიდან მომდინარე პრობლემებ გადაწყვეტა.
მათ. გაძ. IX.6. მოსწავლეს შეუძლია  ფუნქციის თვისებებგამოკვლევა და მათი გამოყენება სიდიდეებს შორის დამოკიდებულების შესასწავლად.
მათ. გაძ. IX.7. მოსწავლეს შეუძლია განტოლებათა და უტოლობათა სისტემებგამოყენება მოდელირების საშუალებით პრობლემის გადაჭრისას.
მათ. გაძ. IX.8. მოსწავლეს შეუძლია დისკრეტული მათემატიკის ელემენტებგამოყენება პრობლემის მოდელირებისა და ანალიზისთვის.
მათ. გაძ. IX.9. მოსწავლე ფლობს და იყენებს გეომეტრიულ ფიგურათა წარმოდგენისა და დებულებათა ფორმულირების ხერხებს.
მათ. გაძ. IX.10. მოსწავლეს შეუძლია  ობიექტთა ზომებსა და ობიექტთა შორის მანძილებ მოძებნა.
მათ. გაძ. IX.11. მოსწავლეს შეუძლია  გეომეტრიული დებულებების მართებულობ დასაბუთება.
მათ. გაძ. IX.12. მოსწავლეს შეუძლია  სიბრტყეზე ფიგურათა გეომეტრიულ გარდაქმნებგამოკვლევა და მათი გამოყენება გეომეტრიული პრობლემების გადაჭრისას.
მათ. გაძ. IX.13. მოსწავლეს შეუძლია მონაცემების მოწესრიგება და წარმოდგენა დასმული ამოცანის ამოსახსნელად ხელსაყრელი ფორმით.
მათ. გაძ. IX.14. მოსწავლეს შეუძლია დამოუკიდებელ ხდომილობათა ალბათობებ  გამოთვლა/შეფასება შემთხვევითი ექსპერიმენტებისათვის დაბრუნებით და დაბრუნების გარეშე.
მათ. გაძ. IX.15. მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა ანალიზი და დასკვნების ჩამოყალიბება.

Комментариев нет:

Отправить комментарий